Gokano İle Ücretsiz Hediye Kazanın (Ödeme Kanıtlı)

Gokano uzun süredir hizmette olan kullanıcıların kolayca puan toplayabildiği ama asıl zorluğun stok zamanını yakalamak olduğu hediye kazandıran bir sitedir. 
Nasıl Puan Kazanılır ? 

Her 24 saat boyunca bir kez günlük giriş butonuna tıklayarak 1 Gn 

Günlük sorulan sorulara cevap vererek 1 gn kazanabilirsiniz. Günlük sorularda doğru cevap yok sadece tercih ettiğiniz şıkkı işaretleyin 



Hızlı Görevler facebook sayfasında rastgele paylaşılır ve cevaplamak için 10 dk süre verilir burada doğru cevap vermeniz gerekir sorunun altında yorumlarda cevabı yazanlar oluyor oradan öğrenebilirsiniz. 



https://www.facebook.com/gokanocom/

Hediyeler Ve Stoklar 

Hediyeler sadece stok yenilendiğinde alınabilir ve genelde 10 dk içinde biter genelde stok günleri için 3 gün verirler ve bunlardan birinde stoklar yenilenir stok yenilendiği anda haberdar olmak için bu günlerde facebook sayfalarını iyi takip etmelisiniz.Kimse tam saati bilmediğinden herkes eşit şanstadır.
Geçen ayın restock tarihleri bu şekilde paylaşıldı ve 15 inde stok yapıldı .


Elektronik ürünler ve hediye kartlar olarak geniş bir ödül listesi var fazla resim olmaması için eklemiyorum 

Birde vp olayı var bu görevlere offers üzerinden ulaşabilirsiniz burda bildiğiniz para kazanma uygulamalarınd aolan şuna kayıt ol şunu indir tarzı görevler var ve burada kazandığınız vpler ile restock beklemeden puanınız biriktiği gibi ödül alabilirsiniz ama ben tavsiye etmiyorum genelde paralı abonelik isteyen görevler var burda .


Ödeme Kanıtları 

Aldığım Amazon kodu 



Çok merak edilen soruya gelelim ben kulaklık kazandım ve ptt ile geldi hiçbir ücret talep etmediler kargo ücreti vb. istenmedi ürününüz aldığınız aydan bir sonraki ay içinde geliyor 



Daha büyük ödüllerin kutu açılışını internette bulabilirsiniz ben özellikle Türkiye'ye kargo parası var mı sorusunu cevaplamak için ödeme kanıtımı paylaşıyorum 

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Kayıt oldum ,26 puanım oldu şimdiden bende kulaklık alıcam :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

C++ Dilinde Basit Bankamatik Otomasyonu | Proje Ödevim

Makale özgünlük kontrolü nasıl yapılır ?

Freebitco.in ile Bedava Bitcoin Kazanmak Katlamak ve Paraya Çevirmek